onsdag, mai 13, 2009

High school


Hahaha, nå må jeg nesten le :D Dere som spør meg hvordan det er her, om skolen er sånn som man ser på TV... Hør på dette.. De siste månedene har jeg pleid å sitte på et bord med en bunch jenter, under "the senior tree". Ja, her er vi da... Og i det siste er alt vi snakker om PROM... Jeg skjønner det godt, jeg har prom på hjernen jeg også, men det begynner kanskje å bli litt ekstremt :P Men hvertfall, i dag hadde en av jentene printet ut bilder av forskjellige celebrities' hårstyles for å få vår opinion på hvordan frisyre hun burde ha til prom.. ER det MULIG?!? Jeg ville le, men alle andre var helt seriøse og sa hvilken de syns hun burde velge og sånn... Heeeerlighet :P In the meantime, så holder Paul og jeg på å velge hvilken gruppe vi skal gå med.. Noe som er veldig vanskelig fordi 4 forskjellige grupper har lyst at vi skal dra med dem.. Ene alternativet er en svær partybuss/limo med plass til 50 stk, selv om vi kommer til å være rundt 30.. Og da koster det 50 dollar per person.. :S Er ingen vits å nevne de andre, for dere kjenner dem ikke, men noen alternativer var lettere å velge bort en andre..

Og Vanessa har ikke blitt spurt ennå, så hun vet ikke hvilken hun skal gå i - fordi hun hører at flere gutter har tenkt å spørre henne. Så jeg kan ikke planlegge det i forhold til henne heller... Og Jessica har heller ikke date, så det spørs hvem hun skal gå med, hvor hun skal dra... Og jeg har snakket med Paul, og han sier at jeg får lov til å bestemme! Noe som er veldig snilt, men jeg har jo lyst til at han skal ha det gøy også! Og han sa at han ikke ville dra i partybussen... Men i dag sa han at vi godt kunne gjøre det, siden Jessica mest sannsynlig skulle i den.. Og han skjønner hvis vi ville dra sammen.. Og jeg vet ikke hvem som betaler, han eller halve hver. Jeg gikk bare ut i fra at man betaler for seg selv, men så snakket jeg med en jente og hun sa at gutten vanligvis betaler billetten og sånn, og skyss for begge to... Med mindre de var kjærester, for da tar man vanligvis halve hver.. Så jeg vet ikke med det heller... æææ! Og jeg har ikke lyst å stresse eller bekymre meg, men når man ikke har funnet THE DRESS enda heller og det er bare 3 uker igjen, så er det vanskelig. Jeg vil bare slappe av å ha det gøy. Jeg var også på kjoler nå nettopp, men det var en dårlig butikk. Skal dra dit jeg fant min Winter Ball kjole i morra, så kryss fingrene!!

4 kommentarer:

Melissa sa...

oh, sounds like a lot of fun!

patricia sa...

prom är ju stoooort då haha! du kommer få det så otroligt jätte kul ju :] lycka till med å hitta klänning om ja inte redan har sagt det!

Henriii sa...

haha.. shit ass.. Mye å holde styr på der! Ikke stress, vent med å se hva som skjer med de andre. Hvorfor må du bestemme deg fort? Det er jo 3 uker til da!:D Og lykke til med kjolevalget. Gleder meg til å se bilder.. natta<3

mamma sa...

Du kan få låne min nye fine kjole:)
Spennende tider gitt... Hva skal du gjøre på 17.mai? Noen feirer der, det er jeg sikker på!