mandag, mai 04, 2009

Jeg visste ikke...

At det var vertsmors bursdag i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen som sa det til meg heller!! Og ja, jeg er den verste utvekslingsstudenten en kan ha :P Men jeg reddet det veldig bra, altså. For hun dro på jobb før jeg sto opp, og kom tilbake etter at jeg hadde funnet det ut. Så vi lagde middag og kake, også kjørte vi bort på safeway, og jeg printet ut noen bilder (fine bilder i ekspressfart m/skrift på butikken)vi tok utenfor san francisco av meg og henne og kjøpte ramme og kort osv... Så når det var tid til å spise var jeg den ENESTE med gave. Ungene og ektemannen hadde ingenting =p Så det hadde vel ikke vært noen krise, men allikevel var jeg glad for å kunne gjøre det for henne! Så ut som hu satt pris på det!



Jeg hadde et i farger, og et i svart hvitt. På et stod det: Happy birthday! på det andre sto det: From your Norwegian daughter.

Jeg skal til La Sierra University på torsdag-søndag.. (det er ved Loma Linda). Jeg sjekket nettom værmeldingen, og det skal visst være 33-34 grader de dagene!!! Så ingen vits i å pakke noen jakke, nei!! :P

p.s. har lagt ut nesten 30 bilder fra fashion showet på facebook. Så feel free to check them out if you are at all interested :P If not, that's okay too =)

6 kommentarer:

Henrii sa...

Da redda du det fint da da:P Men du.. tror noe av teksten forsvinner bak bildene dine? Og du, bildene fra showet fra kjempekule. Du ser så superstar ut!=)

Melinda sa...

Neida, jeg har bare problemer med å skrive korrekte norske setninger :P Men flytta litt på det, sånn at det ser bedre ut nå... Og tusen takk! Jeg hadde en skikkelig dårlig hud&hår dag, egentlig, men når man bruker nok tid og får nok folk til å hjelpe seg så klarte jeg å dekke det meste og få litt liv i moppen på hodet også :P hihi

Henriii sa...

Du.. måtte bare si det her! Vi har fått en ny hund!:) En golden retriever jente på 6 mndr.. hu er helt herlig allerede.. og bare kaster seg i armene dine for å kose! Gleder meg til du skal møte henne i ferien.. hihi.. Nå er jeg hjemme for helga. Deilig<3

Melinda sa...

Ååå!! så heerlig :) I CAN'T WAIT!! Da kan du bli syk så mye du vil, også kan jeg ta henne på løpetur :P Så gla på dine vegne!! Det var da tidlig å dra hjem, men kan skjønne det ikke er mye som skjer rett etter tentamener :P

mamma sa...

Flott at du gjorde det stuntet på vertsmor sin bursdag! Veldig glad for å høre det:)
God tur til La Sierra. Take care!

Melinda sa...

thaaanks.. jeg taar så lang tid med å pakke!! vet ikke hva som går av meg.. ska jo være 35 grader hver dag, så trenger jo ikke akkurat MYE.. men det skal liksom være passende til varmt vær OG kristen skole?? Ikke lett...