søndag, mai 24, 2009

So far so good


Meg på toppen, så fra venstre Jenn, Lynn, Connie (i midten), Carolyn, Jessie og Jessica på bunn til venstre...

Jessica, Jenn, jeg, Dianne, Lynn, Connie, Jessie og Carolyn.




Lynn, Connie, Jessica, Jenn, jeg, Carolyn, Jessie og Dianne.


Helga så langt går strålende! I går (fredag) dro jeg på en liten shoppingstur før jeg dro på poolparty med alle folka! Det var suuuuperduper gøy :D Spesielt når nattetimene senket seg... Det var gutter der også, selv om de ikke var i disse bildene:P Her er tre av dem i bakgrunnen.. Men det var fler, jeg lover:P Bare litt bildesky! Og joda, jeg fant flere badenymfer og ha konkurranser med i vannet:P ååå, sååå gøy!!

Lørdags morgen tok jeg som vanlig bussen inn til San Jose for å gå i kirke der. Jeg vet ikke om det var fordi det er vår, eller fordi jeg tok bussen en halvtime senere enn vanlig, eller fordi jeg hadde på meg høyhælte sko.. Men mannfolka på bussen, på veien, i biler, på fortauene osv. var helt utrolig pratsomme denne morgenen. En mexikansk fyr på bussen snakket med meg nesten hele reisen... Når jeg gikk av sto det noen folk i en bil og vinket meg over til dem. Jeg smilte og gikk høflig i min egen retning. Litt senere krosset jeg gata og fyren som står og venter på rødt lys ropte et eller annet. Bare helt utrolig, er vanligvis ikke sånn...

Kjempekoselig sabbatsskole og gudstjeneste med masse nydelig musikk! Etter kirka ble jeg med noen folk å spiste middag på "Hometown Buffet". Deilig mat! Også dro vi hjem til en liten leilighet til Angela og mora, og tok en liten høneblund! Jeg sov i ca. 1 time - kan du tro det? Forresten, det er bare utrolig hvilken gjestfrihet de har. Denne familien er egentlig fra Nigeria. Har skikkelig akksent:D Mammaen i familien sa til oss: "Dere er alle familie nå. Dere må vite at dette hjemmet er alltid åpent for dere. No matter what. Føl dere som hjemme. Kast beina i sofaen, slapp av - sov. This is home for you now. " Er ikke det bare utrolig? Jeg satte stor pris på det...

Så dro vi tilbake til kirka og hørte på en konsert klokka 18. Ikke mange var i tide, så jeg og tre andre varmet opp med litt gospel og negro spiritual-sang til ca. 1830 da vi lot folka som skulle ha programmet ta over. Etterpå dro jeg, Danielle og Victoria og leide film og kjøpte pizza og iskrem og dro hjem til familien til Vicky og koste oss skikkelig:D Vi spleiset og det ble 3 dollar på hver av oss! lol. Så kjørte Danielle meg hjem, og jeg var hjemme rundt 1.30. Så får vi se hvordan dagen i morgen blir.. Enten Great America, eller et annet poolparty jeg er invitert i.. Også har jeg tenkt til å dra i kirka til Carolyn.. også skal alle jentene på sleepover :D Så.. ingen mangel på ting å gjøre! men nå trenger jeg søvn :D

Over og ut
kaffegrut

I LOOOOVE CALIFORNIA

1 kommentar:

Gina sa...

ekte gjestfrihet er undervurdert! så bra du koser deg:)