onsdag, mai 20, 2009

Lykke

Uka så langt har vært veldig bra :) Hvis du ser bort i fra at vi har fått tusen prøver på fredag.. Mandag var jeg hjemme hos promdaten min i noen timer, haha.. tirsdag fikk jeg promdressen min, ser slik ut, forresten:


Og andre gode nyheter... anyways. Jeg storkoser meg videre, men må ut i sola og pugge litt lekser :P haha! c yaaa


P.s: jeg fant en konkurranse på skolen der jeg kan vinne 50 dollar!! Alt jeg må gjøre er å skrive et essay, sang, dikt, novelle etc. som har med det følgende ordet å gjøre: WINDOW
Om å gjøre å være så kreativ som mulig! Noen idéer??

8 kommentarer:

mamma sa...

Flott kjole!!Skal du virkelig vise så mye "hud"?;-)...Lurt at du får gjort litt lekser også innimellom. Lykke til med lesing til prøver. Ikke verst å kunne ligge ute i sola og lese, men det har du vel gjort stort sett hele året.

Melinda sa...

Så klart jeg skal vise så mye hud :) Og enda mer åpen på ryggen, skal du se :D rett og slett lekkert! Jeg ligger ikke akkurat ute i sola, men :P hahaha man blir litt bortskjemt.. Solinga skjer mest på helgene, da :)

Margrethe sa...

Heihei :) jeg er ei jente på 15 år som har kjempe lyst til å dra til usa 2 året på vidregående!. Så lurte jeg bare på om du anbefaler speak som reise byrå? eller om du vet noe om AFS?:) kjempe fin kjole forresten!

Melinda sa...

Jeg vet ikke mye om AFS, nei.. Men jeg vil absolutt si at du får mye feelingen av hvordan det kommer til å bli etter å ha vært på intervju hos de forskjellige organisasjonene... Det spørs litt hva du er ute etter når du leiter etter byrå.. Sånn som EF, de har mange flere aktiviteter for utvekslingsstudenter sammen.. Jeg føler meg mer som en ekte high school student, ikke exchange-student. Noe JEG liker, men kanskje du vil ha mer sosialt mellom andre fra andre land? I don't know. Snakk med dem :)

Henrii sa...

Nydelig kjole, gleder meg til å se deg i den! Du er kreativ som det er, du finner på noe bra!

Jeg har fått bil:D Hurra!! Måtte bare si det. Kos deg videre der nede i goværet!

Margrethe sa...

Takk for svar :) Jeg har sett på forskjellige sider, men synes det er Speak som hørest tryggest ut :)
Det står på siden at vi kan velge en egen stat, og at vi er garantert til å havne i den?. Jeg har utrolig lyst til å dra til California, strang liv og varme. og når jeg har sett på The hills hvordan det ser ut. Men det er vell mange byer innen for CA? :)

Melinda sa...

Ja, speak er godt og trygt, for det er ikke så stort... Ja, hvis du er tidlig ute og betaler litt ekstra kan du velge stat, men ellers kan du velge sju stater med speak gratis og komme garantert til en av dem. California er utrolig digg, men en ting må du vite - og det er at det er STORT og meget sannsynlig kommer du ikke til der hvor The Hills er spilt inn. Jeg, f.eks. bor 5-6 timer unna med bil og det ser ikke sånn ut her.. Men vi har det fortsatt godt og varmt og palmetrær, og stranda er ca. en time unna... Pass på å ikke få for høye forhåpninger, men bare nyte det uansett hva som kommer! Jeg tror du kan få det like fint i en annen stat, men CA er veldig multikulturelt og det er like mange mexikanere, asiatere, svarte som hvite.. og masse å lære av kulturer og sånt :D så det er drittøfft!

havne i den?. Jeg har utrolig lyst til å dra til California, strang liv og varme. og når jeg har sett på The hills hvordan det ser ut. Men det er vell mange byer innen for CA? :)

22. mai 2009 14:34

patzi sa...

åååh LOVLEY klänning!! åh tänk om du blir promQUEEN??? :O hehe i would vote for you ;] hehe! anywho grattis med klänningen alltså!