mandag, desember 15, 2008

California rains

Det regnet i dag, så i slutten av siste time hørte jeg at treningen var avlyst... Så jeg gikk og tok om en fysikk-prøve og hjalp til å pakke inn julegaver til barn som ikke får julegaver vanligvis... jeg er litt forkjøla også, så jeg syntes det passa bra! Fant ut senere at det var guttene som hadde avlyst treningen, ikke vi... men men.. Jeg har også kjøpt sko til kjolen:D Driiitfine sølv-pumps!! Resten av kvelden har jeg prøvd å fylle ut noen greier om meg selv.. men jeg sliter litt...

List your three most distinguishing or most admirable qualities...

What do you choose to learn when you can learn on your own?

Discuss an incident or experience in your life that helped you develop drive, focus, motivation or maturity. Why are you the way you are?

Give reasons why YOU should be considered for a particular college or scholarship.

Is your high school academic record an accurate measure of your ability and potential? If not, what do you consider the best measure of your potential for success in college work?

In what areas do you feel you need to improve?

FInally, is there anything else you would like to add?


I'M STUUUUUCK!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg til å se det nye antrekket. Når er det ball?
Vi nordmenn er jo ikke akkurat så -into det der med å sette ord på kvaliteter ved oss selv, men det er viktig å kunne i USA.
1:
You are... responsible, honest, friendly, cheerful.
2:What do you choose to learn when you can learn on your own? Kan det være språk?
3:Discuss an incident or experience in your life that helped you develop drive, focus, motivation or maturity. Why are you the way you are? Hva med besøket på barnesykehus i Russland..
4: Give reasons why YOU should be considered for a particular college or scholarship. You are focused and determined, social and inclusive.
Forresten, dette skal vel ikke jeg hjelpe deg med! Jeg vil ha deg hjem neste år!!;0)

Anonym sa...

Nå har jeg endelig sydd julegardiner til kjøkkenet!

Melinda sa...

WHAT? DU? SYDD? Good job ;D

Anonym sa...

Jeg er enig på det Linda skriver..:)
Nå er det snart jul, vennen!! HUrra! Men er så trist at du ikke er her, og at vi ikke skal synge sammen i kirka i år:( Men jeg er glad iii deg.. husk det! veldig masse! Goood juL!

Anonym sa...

Vi har vært på konsert " Stille Natt" med Anita Skorgan, Mariann Aas Hansen, Rune Larsen og Tor Endresen. det var en nyydelig førjulsopplevelse. Fikk ikke hilst fra deg for de forsvant ganske fort bak scenen. Konserten var ikke ferdig før nesten 23.00.

Melinda sa...

Til Mariann mener du? haha :D We are best buddies ;D