torsdag, desember 18, 2008

Trist...

Jeg er veldig opprørt... So, vi hadde vår julekonsert med koret i dag... Jeg hadde to soloer, en i en sang sammen med Canta Nova, og så sang jeg "Himmel på Jord" alene:) Det gikk kjempebra begge deler, og det var HELT fantastisk å spille på et sånt svært piano som kosta ca. 150.000 kroner.. God lyd, bra lys - alt var bare perfekt! Jeg MÅ synge Himmel på jord, ellers blir det ikke jul.. Og siden folka i kirka her ikke gir noen muligheter til å synge, så jeg er jeg veldig glad for at jeg fikk sunget den i det fine teateret til skolen vår! Så.. hvorfor er jeg opprørt og trist og sint?? Vel, et lite hint... Vertsfamilie...

Kathy var den eneste som i det hele tatt gadd å komme å se, selv om alle de andre visste jeg hadde egen solosang og greier... Jeg spurte om én ting, og det var om hun kunne filme sangen min. Jeg ladet video kamera, viste henne hvordan det funket, og tenkte det var idiotsikkert... Bare film sangen min!! Jeg ville så gjerne vise det til dere... Men neida, før jeg var ferdig å synge sangen min, hadde hun begynt å fylle opp minnekortet og bestemte seg for å slå av kameraet i stedenfor!!! Så hva har jeg nå? En lang film av et patetisk kor som ikke klarer å holde takta engang, bare fordi hun var redd for å fylle opp kortet som jeg kan slette etter jeg har putta det inn på pcen?! Hun fikk visst litt av min første solo og ingenting av den andre... Det er ikke mulig... Jeg ville så gjerne vise dere, men hun har ødelagt alt... Og begynte å skylde på meg... Kan du ikke engang oppriktig be om unnskyldning? Er det så innmari vanskelig å være et normalt menneske med følelser?

Til slutt, MAMMA!! Du må brenne "Gabriella's Sång" på dataen og sende til meg FORT!!! Hvis du ikke får det til, så få pappa til å hjelpe deg, men jeg trenger den!! Fra Kor Arti-cden med karaoke versjonen:) Jeg kom med i Talent Showet selv om auditionen var ræva! Det var over 50 grupper på audition og jeg klarte det :D Jeg hadde en såå bra dag før "hun" ødela alt... Men jeg trenger singback, for jeg klarer ikke å spille den vanskelige sangen selv:) Takk!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Huff, så synd:0( Vi ville vi gjerne ha sett det opptaket! Jeg skal få pappa til å hjelpe meg å få sendt singback når han kommer hjem fra jobb, så ordner jeg her hjemme imens. Får dere juleferie fra i dag? Ha en god dag i dag!

Anonym sa...

ååh va kul att det gick bra och du sjöng säkert (som alltid) jätte fint! synd det där med tjejen och filmen, hade vart kul å se.

oh btw jag skickar ett mail med bild på min frisyr... hade helt glömt att ja skulle göra det men nu gör jag det alltså
<3

Anonym sa...

Fy, så utrolig dårlig!!! :( Skikkelig kjipt, og teit at ingen andre i familien kom! Men jeg vedder på at du gjorde det kjempebra selvom. Stå på, snupp.. kanskje du får en koselig hilsen i posten snart! håper du får det snart hvertfall.. love u!