tirsdag, desember 02, 2008




enjoy!! En liten film fra brannstasjonen forrige uke...

I dag hadde vi kamp, det gikk ikke så innmari bra... Vi har et veldig bra lag, men sliter med å få mål!! Så selv om vi dominerer hele kampen, så klarer vi ikke å utnytte sjansene vi får... Men det er ikke så mye jeg får gjort med det... fra benken;D hahaha!

I fysikk har vi nå et nytt prosjekt: Egg drop engineering! Vi skal lage et eller annet som vil hindre et egg fra å knuse når vi slipper det fra taket av science buildingen... 5 meter... Vi kan ikke bruke falskjermer eller noe for å gjøre sakke farten.. Alt handler om landingen.. Og det skal være en liten greie, få plass inne i en greie med volum på 1 liter... Egget må ikke knuse!! Det blir spennende å se hva vi får til:)

Mattetimen var ganske festlig i dag... Mr. Muralt kaller meg for Kristel Boom! Også sier han (mens han etterligner en berte) Nooo, it's Melinda!! hahaXD Så fortalte jeg han at jeg hadde 4 navn, og etter å ha fortalt han (og resten av klassen) hva de var lagde han like gjerne en sang... haha, han sang Kristel Melinda Viktoria BOOM! Haha, han er morsom... Og hver gang han går forbi pulten min og jeg har hestehale, så vifter han hestehalen før han går videre:P Så sånn er han!

Jeg har fått rydda skrivepulten min for papirer i dag!! Er såå mye deiligere å vite hvor alt er! Jeg fant også kortet til Patzi og Steffi (bursdagskort!XD) Det hadde gone missing, men nå blir det sendt!! :) Vil bare si takk enda en gang til Melissa for gavene jeg får hver måned!! Jeg har nå 5 kjempestilige figurer med bilder på for hver måned og en på bursdagen min!! De er såå koselige:) Er utrolig hvor mye arbeid du har lagt ned i det!!

Tror jeg skal rydde i litt mer papirer og så legge meg snart - love you all!!

melEn annen, litt mer seriøs film!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt med film!! Best av alt var å høre deg le så godt:0)

Kan dere ikke bare pakke egget inn i skumgummi med masse strikk rundt!:D

Fy, hører akkurat på nyhetene om en 17 år gammel gutt som har blitt holdt i fangenskap av et ektepar i et år, i California!

Hvem har du fått kort fra i dag? Husk å henge dem opp så du får julestemning på rommet ditt og slipper å rote på skrivepulten ;0)

Hvor gammel er den mattelæreren som tøyser så masse?

Anonym sa...

Her er en klem med ønske om en flott desemberdag! Nå har vi pynta på rommet ditt med lysene (med stjerner) som du hadde på Tyrifjord.
Skikkelig koselig, men noe mangler...

Melinda sa...

Meg:) Jeg mangler.. haha! I dag fikk jeg kort fra Jamie:) Superkoselig!! Mattelærern er vel mellom 30 og 40 et sted, tenker jeg! Han er basketballtrener også... Jeg har snakket med Kathy om å få noen julelys på rommet når de henger opp utenfor huset... så da blir det nok litt stemning:) Nå må jeg klare meg med julemusikken på radioen:D

Anonym sa...

Sånn er fotball, høres ut som vårt lag!:P Og han mattelærern din virker dritmorsom:P haha.. Så kule vidioer!!:) Afff.. jeg er så trøtt.. du må være gla du ikke går her nå! Fullt kjør før jul for å si det sånn.. du, vt du hvor lang tid det tar før du får post fra Norge? Love u