fredag, desember 12, 2008

Jag vill tacka livet!

okok - good, good news! Jeg har fullstappet weekend - program, og MYE å se fram til videre også!! First of all, vi SKAL synge nasjonalsangen på en basketball kamp mellom Stanford og Santa Clara University 23. desember!! Med Canta Nova! Vi er 14 som synger der, men vi er bare seks som kommer til å synge den dagen! 3 alter og 3 sopraner, og en av de sopranene er MEG!! Woohoo, det er ganske skummelt, da, det er flere tusen tilskuere på tribunene og kampen blir sendt på en sportskanal som kan sees over hele landet!! Det eneste som er litt skummelt, er at de andre i gruppa mi synger ganske svakt... Og det gjør ikke jeg... og hvis dere har hørt orginalversjonen av "Star Spangled Banner" så går den høyt - veldig høyt... Høy F - høyt... Jeg gleder meg:)

Den andre gode nyheten som jeg har gledet meg over i kveld, er at våre venner fra Tromsø som nå bor i Georgia ringte i kveld, og de vil DEFINITIVT at jeg skal besøke dem!! Så mye at de ville kjøpe flybillett til meg!! De skulle sjekke litt billetter og sånn og ringe meg på søndag! Men de var veldig opptatt av at jeg fikk lov av mamma og pappa:) Jeg sa det var klart det var greit for dem! (ikke sant, mamma?)

I morgen skal jeg i kirka, kanskje black & white masquerade ball, synge på en eller annen menighetsfest og kanskje på sleepover med noen jenter hos Ari... Søndag skal jeg, Lisa og Vanessa på kjole-shopping for Winter Ball! Innimellom alt dette vil jeg også dra innom noe som heter: "Christmas in the Park" som er i San Jose... Masse juletrær og julestemning, har jeg hørt:) Jeg snakket med Dale i bilen i dag om hva vi kan gjøre i juleferien og sånn, og vi har snakket mye om San Francisco:) Skal bli godt med litt ferie! Takk for alle julekort so far, jeg har virkelig satt pris på det!!! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Morsom overskrift:0)
Har du hatt en bra dag?
Vi har spist grøt på Rosendal pakket esker med mat og gaver i kirka. Mathias og jeg har vært på rypemiddag hos tante Rita. Tante Heidi var også der. Hadde en kjempekoselig førjulskveld.
Klart du får lov å besøke Jayne og Robert:-)Vi får bli enige om finansene der..
Du har ikke fortalt at det ikke ble julefeiring med Iselin og co?
Ellers får du ligge i hardtrening på "Star Spangled Banner" . Høres ut som et spennende oppdrag. Vi skal synge med voksengospel i Mjøndalen kirke i morgen. Siste oppdrag før juleferien. Prates vi i morra?

Anonym sa...

We miss u Melinda! hadde julemaskerade her i går! det va utrolig gøy! ska legge ut bilder på face seinare:)

Anonym sa...

ååh.. det hørtes SÅ gøy ut!!:D:D Sangen kommer til å gå strålende!!:D

Vi hadde ball i går. Var innmari koselig. Vi savna deg der! Skal legge ut bilder snart, så får du se.. du må også legge ut bilder på face snart fra alt du gjør HELE tida.. Julekort og sånt fra meg kommer så snart jeg kommer meg hjem<3:) Love u