mandag, desember 08, 2008

mandag

Veldig kjip dag i grunn... Jeg har aldri vært så trøtt på leeenge... La hodet ned på pulten når enn jeg hadde mulighet... Trodde jeg skulle kollapse! Kjedelig dag, og så måtte jeg sitte ute i kulda og se på fotballkamp.. freeeeezing, altså!!! Nå prøver jeg å jobbe med college applications, finne sang til audition til talent show i morra OG å gjøre leksene ferdig.. jeg fryyyyser!!! Det blir alltid ganske varmt i løpet av dagen (15-20 grader) Men på morgenen og kvelden er det KALDT (3-4 grader...) Og jeg holder på å fryse meg i hjel!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Her er det minus 10 grader nå.
Måtte bare si det altså.
Om 20 minutter skal vi ha julebord med syklubben, så vet du det. Gleder meg.
Jula nærmer seg, og snøen henger tung på granene. Skiene er ikke kommet fram, men skogen lokker og drar, så nå er det like før jeg strener avsted rundt Bremsa eller noe.
Klem fra Irene

Anonym sa...

Talent show? Åssen gikk auditionen når du var så utrangla? Pass på å få nok søvn, da fungerer du best. har hatt kjempekoselig julebord med syklubben i et aldeles nydelig julepynta hus hos Linda G. Her er utebelysninga på plass, men nå er det på tide å pakke ut av juleeskene og få pynta inne også. Det tar mer enn én time!
Take care!

Melinda sa...

Julebord høres skikkelig koselig ut, vet jo hvor bra dere damene får det sammen:) Ja, lykke til med å få involvert gutta i julepyntingen! Skulle ønske jeg kunne hjulpet til, jeg trenger litt julestemning!