søndag, desember 07, 2008

Hælja

Har ingen god unnskyldning for hvorfor jeg ikke har skrevet noe i det siste... Vært ganske opptatt, joa, men men.. Hadde bare ikke så veldig lyst... Dessuten vet jeg at mange av dere er veldig busy nå, og ikke har fått lest alt i det siste, så jeg ville gi dere sjansen til å 'catche up'...

Torsdag var vi ute og kjøpte juletre (det var ganske sent ute, sa de!!:O) Etter det var jeg hjemme hos læreren i Christian club'en og snakket om en Mexico-tur i vinterferien.. Det er en slags misjonstur der vi bygger hus for en familie som virkelig trenger det... Jeg tror jeg skal dra, men er ikke 100% sikker ennå...

Fredag var jeg jo så klart på skolen... Mattelærern sa at jeg var den mest interresante utvekslingsstudenten han hadde møtt på lenge.. Rett og slett fordi jeg hadde fire navn, sa han... lol... Videre i mattetimen snakket jeg litt med jentene på bordet mitt om at jeg syntes det var litt vanskelig dette at jeg ikke "kjente" så mange der... De protesterte og sa at jeg kjente da mange, spesielt til å ikke ha vært der så lenge! Ja, og de har helt rett, men det er ikke det jeg mener... Jeg kjenner mange, men har ikke mange nære venner som jeg henger med mye og er veldig åpen med... Da ble mine antagelser konfirmert.. De sa (og dette er ganske 'populære' jenter, som de fleste på skolen vet hvem er) at de fleste ikke har nære venner, det er bare for vanskelig.. Hu ene sa at hun hadde brent seg på det før, og at derfor ville hun ikke ha nære venner lenger.. Og hun var sjeldent med folk så mye utenfor skolen... Tina sa det samme... Tingen er at begge de to har kjærester, så de har nok ikke så stort sosialt behov... Ariela sa at jeg måtte gjerne komme med henne og Kelly og finne på ting:P Og allerede den dagen dro jeg, Ari og mora hennes og spiste Frozen yogurt... De forhørte meg om Norge og sånn, men det var greit.. jeg eeeelsker frozen yogurt!!

Etter de hadde kjørt meg hjem, pynta vi juletreet og så dro jeg på korøvelse i kirka... Jeg skal bli med i et kor der, og de har julekonsert om to-tre uker, så det var veldig viktig at jeg kom på hver eneste øvelse. Jeg missa fotballkamp som vi vant 3-0 og skolen min var i American Football Central State Championships finals, så alle var der... unntatt meg.. og vi tapte med én touchdown.. huff!

Lørdag var jeg i kirka, og så var jeg på overnattingsfest med fotball-laget.. Det ble en sen affære, tror ikke jeg sovna før 5-6 tida på søndagsmorgenen.. så jeg er ganske sliten akkurat nå!! Men, det var masse gøy og festligheter:) Deilig mat også, har aldri hatt så god Teryiaki Chicken i mitt liv, tror jeg:D Tok med vestlandslefser, men ble aldri tid til å lage dem... Like greit, kan spare det til en annen gang...

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill höra dej sjunga melinda sötnos!;) va kul att du ska va med i en kör. lycka till på julkonsären, om du ska vara med där!

Anonym sa...

Sånn ja! Det er på denne måten morgenen for mamma skal være. Starte med en blogg:0))
Pynta juletreet?? Ja, jeg ligger visst skikkelig på etterskudd!!
Ha en deilig dag.

Anonym sa...

Det der gikk visst litt fort!

Anonym sa...

Juletre allerede:) haha.. så kos! hm.. ingen som har noen særlig nære venner. Det er jo litt teit da. Men hva med Vanessa, Melinda? Trodde liksom dere var sånn bestisser, eller virker litt sånn. Lykke til på julekonserten ja, og lykke til videre med fotballen. Og det med venner, det kommer! Tro meg, du er jo herlig.

Love you! (GOD JUL)

Melinda sa...

Jo, Henriette, jeg er heldig - for jeg og Vanessa ER nære venner... Men jeg ser henne omtrent aldri på skolen, fordi vi har ingen timer sammen og hun spiser omtrent aldri lunsj fordi hun bare har 3 timer om dagen på grunn av ulykken. Og resten av tiden så er hun ofte dårlig så vi ikke kan finne på ting, for hun orker ikke.. Skjønner?