onsdag, desember 03, 2008

When I lay me down to sleep...

When I lay me down to sleep
I pray dear Lord, my soul to keep
Keep me safe all through the night
And wake me with the morning light


Jeg er nå ferdig med timesvis av rydding på rommet.. Skikkelig rydding denne gangen, ikke bare å fjerne klærne fra gulvet... Tingen er, at når man får fler ting - bare småting som papirer og figurer så blir det fullt, og plutselig hadde jeg ingen steder å putte ting.. Sminke hadde jeg på gulvet også, det er ikke mye hylle eller skuffeplass på rommet mitt.. Men jeg fant ut at hele nattbordet mitt var tomt, så da kunne jeg i alle fall fylle det! Jeg har også satt alle kortene på rad og rekke over senga mi, så det er jo stilig:) Og hengt opp jule-pynt dingsedangser... Jeg skal få julelys inn her snart også, så det blir bra. Dugg på ruta er ikke akkurat det samme som snø, men men, man tager hva man haver.. og dessuten vil jeg ikke ha snø:P Sånn ser det ut her nå:





Jeg har litt layout-problemer, men du får i alle fall en liten idé om hvordan det ser ut...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint rom, syns jeg..:) Gla i deg<3

Anonym sa...

Ååå, nå tenkte jeg på bamsen som sa denne bønnen, men han sa en ting til til slutt: I LOVE YOU:0)

Så fiiint du har fått det på rommet!!

Jeg ser duggen på ruta di. Det skal du i alle fall ha, at du er ikke kravstor når det gjelder været og julestemning. Her er det altså kommet snø! Veldig koselig å se alle kortene på hylla. Tusen takk alle som ble med på det!

Anonym sa...

Flink pike, flink pike!!!

Det ser så bra ut :) Forstår ikke at du ikke vil ha snø. Det er helt fantastisk når det faktisk kommer snø og ikke slaps synes jeg .... mere snø, mere snø!! jeg vil ut og ake! hadde selvfølgelig vært best om du var med<3

Kos dæ i "varmen" eller varmen.. aner ikke hvilken temperatur du har ;)

Melinda sa...

Er rundt 15 grader her...:) Akkurat passe når du løper rundt på fotball banen!!