onsdag, desember 17, 2008

Hektisk

Litt for opptatt til å skrive i går... Og dessuten prøver jeg å sluke opp så mye søvn som mulig:) I går hadde jeg trening (jeg satt på benken for jeg er syk) også kom jeg hjem, prøvde å gjøre fysikk (fysikkprøve i dag som gikk veldig bra:)) Så dro jeg over til Ari's house også jobbet vi med matte i 1-2 timer før hun kjørte meg hjem... Så hoppet jeg i senga! I dag ble vi unnskyldt fra skolen tidlig for å dra og spille fotballkamp.. jeg satt på benken for jeg var syk... Etter jeg kom hjem prøvde jeg å gjøre mer matte... Skulle egentlig over til Ari med henne, Alex, Ryan og Amanda, men jeg orket ikke... Så ble hjemme og gjorde mitt beste... Fikk kalender i posten med masse fine bilder i:) Fikk også et koselig kort fra Onkel Tore!! Sånne ting gjør en travel, litt småkjip pga. sykdom, hverdag mye bedre!! Tusen takk skal dere ha alle sammen ;D Fikk også kjempefine øredobber i kalenderen og koselig kort med mange minner på fra Irene... I kveld har familien i Georgia ringt meg et par ganger... De lurte på når jeg var ferdig på skolen før jul.. Hadde jeg dratt I DAG, så kunne det ha godt, sa de, men det ble så dyrt rett før jul så de lurte på om jeg kunne ta buss den ene veien, så betalte de flybilletten hjem igjen... For det første, så har jeg ikke lyst å sitte på buss i 3 hele døgn, og for det andre så passer det ikke for jeg har juleball 22.desember, nasjonalsangen 23. desember osv... Men jeg lurte på om vi ikke kunne gjøre det en gang etter jul... Så vi får se, de skulle nå ringe meg opp igjen! Jaja, får se om jeg kan få meg litt søvn nå... adios!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars deg som er syk! Ønsker deg god bedring!
Har ikke vært flink å kommentere bloggen din i det hele tatt siste dagene (ukene??), men nå begynner det å hjelpe. I dag er siste dagen før juleferie. Grøtfest på skolen, og ferdig klokka 11. :-)
I går var vi på Furumo. Noen skulle jo gå på skøyter, men det var så dårlig vær, regn og mildvær, at alle var i svømmehallen.
Det skal bli deilig med juleferie. Alle barna og barnebarna kommer hit på julaften, og det gleder vi oss til.
Ha det godt, kjære Melinda.
Klem fra Irene

Anonym sa...

Ikke glem å få i deg vitaminer, morgen og kveld. To av hver sort! Søvn er også en viktig faktor;0)Veldig masse god bedring!
Så bra at du likte kalendergaven.
Lurt at du drøyer turen til Georgia i denne omgang. Tror du trenger å slappe av. I dag er jeg trøtt! Fire og en halv time på puta er for lite. Blir det middagskvil tru?