onsdag, desember 10, 2008

Hva skjer a?

Jeg har veldig lyst å høre hva dere gjør for tiden! Mamma og Irene har fortalt meg litt, men hvis det er noen andre som leser som har lyst å dele, så blir jeg veldig glad:D

I dag lagde vi snømenn av marshmallows i "Best Buddies" klubben... Koselig... Og jeg har drevet og ordnet med attester fra lærere... Fysikklæreren min hadde en master som Ingeniør fra Stanford, så det er nok ganske bra at han har sagt ja til å skrive en for meg:) Og kjemi-læreren er en dame med utdannelsen fra UC San Diego, også veldig bra skole - og det blir mye kjemi på meg hvis jeg skal gå pre-med!

Etter skolen hadde vi trening, og jeg tok 50 sånne der mageøvelser, der man ligger på bakken, holder bena opp i lufta og holder rundt anklene på en som står bak deg... Så dytter hun bena hardt mot bakken til hver side, og du løfter dem opp igjen.. Skikkelig hardt på slutten, men jeg klarte endelig å ta alle 50!! :) Jeg sa til trenern: "Jeg klarte å ta alle 50 i dag!!" Da sa han: "Da er det på tide vi tar 60!" haha:P

Jeg hadde gjort alle leksene mine i timene og sånn, så jeg ble med Kathy på julekonsert med barne skolen hun jobber på innimellom... Var veldig koselig, og de hadde et GIGANTISK skolekor... Det var et enkelt konsept og en veldig kort konsert, med en "stave-konkurranse" med en dommer og cheerleaders og deltagere og et stort kor i bakgrunnen... Deltagerne stavet ord om Jesus og julefortellingen, og innimellom sang koret sanger om ordene..:D "Vinnerne" av stavekonkurransen skulle få lov å spille Josef og Maria i et julestykke... Ganske kreativt:P Så vasket jeg klær, noe jeg trengte veeeldig! Jeg er glad for å fortelle at jeg har klart å holde det ganske så ryddig på rommet mitt, og to ting jeg ikke fant i dag, klarte jeg å finne, fordi jeg ikke har rot i veien! Er det ikke fantastisk? :P haha!! God jul! <3 Dette er den EKSAKT samme ballen jeg fikk av vannpolo-laget i går.. bare at min er signert.. Kul eller hva???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du..:)
Noen dager siden jeg har vært der. Vi har så utrolig mye tentamner og styr nå før jul. Hadde mediamuntlig i dag, også har vi historie og filsofi i morra, med masse spørsmål. Har ikke begynt å pugge enda!!:( Er såå sykt masse.. er skikkelig stressa og sliten!!

Savner deg..!!
Ps. Dritfet balL;)

Anonym sa...

Stilig ball! Har vært og henta mine nye progressive briller i Drammen og etterpå var jeg med Lisbeth Eilertsen og Rosmary og gjorde innkjøp til menighetens julegaveprosjekt. Vi skal ordne ca. 30 esker med julemat, og julegaver til ca 55 barn i Ø og N Eiker. Meningsfullt prosjekt.
Klokka er altfor mye. God natt;0)

Melinda sa...

H, tror ikke du er den eneste som er stressa.. Har nesten ikke fått noen kommentarer i det siste, unntatt mamma, hun er alltid trofast, haha! Jeg har alle tentamene rett etter jul, men vertssøstrene har det nå, de også:P ER så DIGG å slippe å pugge noe som helst:D woohoo

M, jeg fikk kort og brev i dag fra lånekassen og deg, så jeg sender det i posten i morra.. høres ut som et koselig prosjekt, mye sånn som foregår her også!!