torsdag, desember 25, 2008

GOD JUL!!

Jeg kan ikke tro det.. Nå er det jul!! Julaften kveld, men det føles ikke som om det har startet ennå... Vi spiste middag sammen i familien her... Gjett hva vi spiste? POTETSUPPE!!! Og den er ikke halvparten så god som pappa lager den engang! POTETSUPPE PÅ JULAFTEN! HAR DERE HØRT NOE SÅNT TULL? HahaXD Minstesøstra var furten hele kvelden, men jeg og Liz lo, var i godt humør og hadde det gøy:P Så åpnet vi pakker! Jeg fikk deeeilige lukter og håndkle fra mamma og pappa (kjolen på winter ball var også fra dem), kjeempesøt gaveeske fylt med masse flott fra Linda, engelsk Bibel fra Stephanie, hjemmesydde puter og lip gloss fra Liz, tannbleking strips, krølltang og peanut brittle fra herr og fru Lampson. Jeg har også fått andre ting fra folk hjemme, onkel Tore og fam. sendte kort, og jeg vet at flere har satt inn penger på kontoen i Norge - noe jeg setter utrolig stor pris på! Tusen takk - det kommer veldig godt med!!

Jeg og Kathy var ute å leide julefilmer i morges, så vi så en av de filmene, og en som gikk på tv.. I morgen skal vi lage frokost og ha ordentlig stor middag med masse paier og sånt til dessert, alle måtte hjelpe til:P Derfor føles det ikke som jul ennå! Ja, jeg elsker pakker, men jul er når vi spiser oss så mette at vi må trille ut i stua!

I går var en utrolig spennende dag med basketball kamp-synging og greier! Før det var jeg og Liz ute og dreiv med litt juleshopping på det nærmeste kjøpesenteret som er ganske dårlig... Men jeg fant gavene jeg manglet! Jeg var veldig trøtt etter å ha rangla på vinterball hele natta, så hver anledning jeg hadde slang jeg meg ned på en sofa eller godstol. Da Liz løp rundt på Sears for å finne gensere til Kathy, så satt jeg meg ned og så på en gammel mann som prøvde å velge ut et pyjamas-sett til kona si... Melinda to the rescue! Jeg hjalp han å finne størrelser, farger, plukke ned fra den høyeste hylla og så å finne ut hvilken genser passet med hvilken bukse... Han var bare kjempesøt, og det var veldig koselig å kunne gjøre noe fornuftig med tida mi, når jeg måtte vente uansett. Jeg fortalte han at jeg var fra Norge, og det syntes han var veldig spennende. Når han var klar til å gå sa han: "Now you can join the girl scouts, cause you have done your good deed of the day!" haha - han var bare so cute!

Når vi gikk igjennom senteret så jeg folk fra skolen som jeg kjente hele tida! Det var veldig artig. Liz sa: "Dude, you know everyone here!!" Og jeg fortsatte bare å se kjente resten av dagen.
Men jeg måtte komme meg hjem for å dra til kampen! Vi skulle møte på parkeringsplassen ved skolen kl. 17, 8 stykker. Når vi kom var vi 4. 3 sopranoer og 1 alt. Vi ventet femten minutter, og var fortsatt bare 4 stykker. Vi ringte rundt og styrte og klarte å avtale med to av jentene at de skulle møte oss der istedet. Den ene sopranoen lærte seg alt-stemmen, så øvde vi i bilen og hadde 3 alter og 3 sopranoer når vi var framme. Basketball spillerne var MEGAHØYE, og det var en utrolig spennende kamp og sykt tøft å kunne synge for alle de menneskene!! De jublet skikkelig og klappet osv, sååå stemning!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du glemte å fortelle at du feira julaften med oss hos fam Wessel via skype! det var nemlig veldig koselig!

Anonym sa...

Så utrolig snill du var mot han mannen, haha:) Sånt er koselig. Så du synes ballet var topp eller? Og så så gøy at dere sang, du må finne deg en basketballspiller.. (i og med at de er høye:P) hihi.. og de pleier jo være kjekke, eller? Håper du snart får kortet mitt. Julaften her var topp! Jeg fikk akustisk plug - in gitar:D veldig fornøyd altså..!

Love<3

Melinda sa...

Ja, alle sammen, jeg var på skype i 2 timer med folka i Linneaveien 60!!! :D Veldig koselig, selv om jeg var megatrøtt!! Hørtes perfekt ut, Henri!! :D

Anonym sa...

Har dere fått en bedre middag i dag? God mat og altfor masse mat er ikke mangelvare her i alle fall. Fikk deilig middag hos marion i går. Alle fikk noe de likte godt. Jeg fikk lutefisk, nam nam:) I kveld har Mathias og jeg vært hos Linda G og spist deilig kveldsmat med alle mulige gode pålegg, spist dessert og snacks. Vi har sett filmen Rataoille også. Koselig med jul:), men du mangler!

Anonym sa...

Har dere fått en bedre middag i dag? God mat og altfor masse mat er ikke mangelvare her i alle fall. Fikk deilig middag hos marion i går. Alle fikk noe de likte godt. Jeg fikk lutefisk, nam nam:) I kveld har Mathias og jeg vært hos Linda G og spist deilig kveldsmat med alle mulige gode pålegg, spist dessert og snacks. Vi har sett filmen Rataoille også. Koselig med jul:), men du mangler!