mandag, november 17, 2008


Bursdagsbarnet, Jame, til venstre her:)
En bestemor som putter penger i kjolen:)
Dansende hula-hula kvinner!
Mmm.. Sjokolade fontene!!
Denne sprelske tøtta går også på skolen min:)

Melinda og Jame!!

Mandager.. Da er jeg trøtt, da!! Har som regel ikke fått så altfor mye søvn, jeg må jo stå opp så vannvittig tidlig hver dag... I alle fall, dagen gikk ikke så verst... Fikk igjen en kjemiprøve.. Fikk 31/31 spørsmål rett:) Fysikkprøven jeg tok i dag gikk ikke akkurat perfekt, men jeg kan ta om igjen det jeg gjør feil, så det er ikke så farlig! I lunsjen satt jeg og snakket med Vanessa om helgens begivenheter... Vi sitter jo med masse andre folk, men det er liksom vi som snakket mest... Og så snakket vi litt om bursdagen min og Thanksgiving og sånn...

Thanksgiving er torsdag om 9 dager... Bursdagen min er på tirsdag... Jeg har fotballkamper på tirsdag og fredag... Planen var først å reise med familien opp til Oregon på tirsdag, men tror jeg klarte å utsette det til onsdag sånn at jeg kan spille kampen på tirsdag... Så er thanksgiving på torsdag, og vi bruker fredagen til å reise hjem igjen... Men så sier Vanessa at hvis det passer bedre så er jeg velkommen til å bo hos henne i denne ferien! Foreldrene hadde sagt at hvis jeg noen gang ville det, så var det helt greit osv... Hvis jeg bor hos henne, betyr det at jeg for oppleve en tradisjonell thanksgiving med kalkun osv... At jeg slipper å sitte 2 døgn i bil med 4 mennesker jeg ikke kommer heeelt overens med... Og at jeg for spilt begge fotballkampene uten noe stress... Men det betyr at jeg går glipp av å treffe foreldrene til vertsfar og at jeg ikke er med vertsfamilien på en veldig typisk familiehøytid... Og planen er fra før av at jeg skal være med noen andre i jula... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Dale nevnte for en stund siden at Varsity sports er veldig alvorlig på skoler, så hvis jeg hadde noen venner å være hos, så var det et alternativ... Men jeg vet ikke... Hva burde jeg gjøre?? :S

Ellers har jeg lastet inn noen bilder fra lørdagen, på toppen!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

spreke bilder!

Er spent på første fotballkampen! skjønner at det er litt kjedelig å gå glipp av tradisjonell thanksgiving +++ men man kan jo ikke alltid få i både pose og sekk (har jeg hørt!)

hvem skal du feire jul hos??

snart har du bursdaaaaag!! :D gleder du deg?

Anonym sa...

åja! jeg misforsto. Får du oppleve tradisjonell med kalkun! er det fordi familien din er vegiser?

jeg må begynne å lese bedre :)

liebe dich still!

Melinda sa...

Ja, ikke sant? :) Du misforsto litt, ja! Men hva hvis man kan få i pose og ryggsekk, men man vil ikke såre sekken...? Jeg skal feire jul med en norsk dame i menigheten og familien hennes:) Hun er skikkelig kul;) Ja, jeg gleder meg til bursdagen min!! Da har vi kamp, da, også snakket Vanessa om en sted med cookies og is... mmmm :P Hvis jeg blir hos Vanessa så kan jeg oppleve tradisjonell kalkun, men hvis jeg drar med dem så får jeg ikke det - for de er vegggggeterianere:D :P

Anonym sa...

Jeg syns du skal bli hos Vanessa, skjønner dilemmaet, men gjør det du helst vil du! Det hjertet ditt sier er det beste å gjøre:) også sant som marlen sier, man kan ikke få i pose og sekk. Men her får du jo oppleve "vanlig" thanksgiving + fotballkamp + at du får bli bedre kjent med Vanessa, og dere kan bli supervenner:) haha.. love u

Anonym sa...

Jeg syns nok du skal ta av sted med familien hvis det er det dere har planlagt. Kanskje de er spente på å få treffe den norske jenta hos fam Lampson. Du får jo sett litt mer av USA også. Hvor mange dager?