onsdag, november 12, 2008

Conditioning...

Hei! Så nå la jeg akkurat på røret etter en halvtimes telefonsamtale med min fars slektninger i Ventura... Det høres ut som en dame like etter pensjonsalder som liker å prate, fortelle meg om familien sin og om hennes reiser til Sverige og andre steder! Hvertfall, hun ville VELDIG gjerne at jeg skulle komme å besøke dem... Og det vil jeg også!! De bor rett ved stranda/på en øy.. noe sånt... Og hun jobber i et uvekslingsselskap, Rotary, som er veldig kjent... Men de hadde ingen studenter for øyeblikket;);) Veldig hyggelig dame, hvertfall - hun sa jeg måtte skrive emails og ringe henne:P Så jeg får vel gjøre det:)

De siste dagene med trening har vært harde... I dag var det masse kondis-trening... Løpe - løpe - løpe... Men det får man bare tåle når man er på Varsity! Dessuten har jeg ikke vondt av å komme i form:) Er litt kjipt, da.. For jeg fortalte han at jeg satte stor pris på om han kunne gi meg litt tips og tilbakemeldinger, fordi da kommer han til å se størst fremskitt... Joda,, be å du skal få! XD Nå kommenterer han heeele tida, til og med når jeg allerede har gjort det han sier jeg skal gjøre... F.eks. hvis jeg spiller forsvar, og får ballen, og instinktivt bare sparker den fra meg, så sier han: "Look and see who's open before you pass" - DET skjønner jeg, DET kan jeg lære av... Men når jeg har sett etter hvem jeg skal sentre til, sentrer en perfekt pasning, som kan være begynnelsen på et bra angrep.. og han DA sier at jeg må se hvor jeg sentrer... Da skjønner jeg ingenting... Da blir det komplisert:P haha!! Men jeg har det gøy, og it's all good.. Fotball er ganske gøy, faktisk!! haha...

I dag skjedde noe VELDIG irriterende på morgenen.. Som observante lesere har fått med seg, så har jeg late start på onsdager... 9.05... Men i går hadde vi fri siden det var Veteran's Day! Så tenkte jeg ikke på at det var onsdag i dag morges, så jeg står opp 6.10 som vanlig og gjør meg klar... Kl.7 går jeg ut på kjøkkenet for å finne noe å spise, så sier Dale: "Hello, Melinda, why are you up so early?" Then it occurred to me.... NOOOOOOOOOO!!!! Skrek jeg... Og løp trist inn på rommet mitt... Jeg hadde stått opp 1,5 time for tidlig!!! Er det mulig... Også får jeg så klart ikke sove igjen... lol

I går, ja, var jeg og shoppa for meg selv på det store kjøpesenteret... Det er virkelig stooort og VAKKERT:) Jeg kjøpte to par jeans, løpesko, en enkel genser, italian soda etc. før jeg dro på fotballtrening... Jeg skulle egentlig dra med Vanessa, men hun skulle noe annet - så jeg skal dra igjen med henne på søndag... Og se litt ekstra på kjoler til Winter Ball:) Jeg så en dritfin kjole på Macy's... jeg tok bilder, skal se om jeg kan få lagt det ut snart... Men den var dyr!! 160 dollar eller noe sånt... Huff, også vet jeg ikke om jeg kan ha kort kjole hvis jeg får masse skrubbsår og blåmerker fra fotballen, som det virker som om jeg gjør:) Så vi får se! Ville bare vise dere at jeg fortsatt lever! Nå skal jeg rydde rommet... DET TRENGS!! Klem<3
å, jo, forresten, hvis dere leser, Christine og Nina - driiiitfine på håret begge to!! Sykt altså:D

2 kommentarer:

Anonym sa...

takk kjære deg<3 e så gla for at du kom med på laget! gratla! du rule di alle!<3

Anonym sa...

Tenk at du har blitt så glad i å stå opp tidlig, både når du må og ikke må:0) Slett ikke verst!... så bra at du har fått kontakt med slektninger. Heter hun Broomé?... Winter ball, når er det? Må du ha en partner å gå med da?