tirsdag, november 04, 2008

oææææ!!!

Okay, I'm about to freak out here... Første dag med try outs var på kunstgress... huff og huff og huff... Jeg falt, og kneet mitt ser helt forferdelig ut... Men men, det er visst sånn fotball er :P Det gjorde ikke noe vondt når det skjedde, men det svir veldig nå! :) Men det er ikke det jeg er så freaked out about!! Try outs var gøy, ikke skremmende høyt nivå.. Med litt trening tror jeg dette er noe jeg kan få til!! Men så kommer jeg hjem, og finner ut at det ligger en liste på internett med navnene til spillerne på Varsity.. Sånn ser den ut for øyeblikket!
Can you believe it??? Jeg står der!! Hahaha - det betyr ikke at jeg er sikra en plass, men det betyr i alle fall at jeg har en god sjanse!! Han skal beholde 20-21 spillere... Og jeg vet om i alle fall én til som prøver seg (hun var på vannpolo), ganske kraftig, irriterende jente som alltid tar pauser når vi må gjøre tung trening... anyways... Hun står IKKE på denne lista... Og etter hva jeg kan se så er jeg den eneste på Stopper/Defense...? Åååå, dette er så spennende!! First cuts har visst allerede vært... Second cuts er på fredag, og third cuts er neste fredag... det er da jeg vet det for sikkert:) Hvis jeg kommer med på varsity kommer jeg til å hoppe av glede!! hahaha:)

Ellers har det vært en ganske stressende dag... Jeg prøvde å komme ajour med alt som skjedde i går da jeg var borte fra skolen, da jeg blir spurt om å komme å ta en dum CAHSEE-test... Det er en sånn som alle må ta for å kunne graduate fra High School... Det er en dritenkel multichoice engelsk og matte prøve... Jeg tok engelsk i dag... Skal ta matte i morra... Skal egentlig på en korfestival da også... så det suger.. får prøve å gjøre matte-greia så fort som mulig!!

Og ja, dere har helt rett... Det var valg i dag... Og Obama vant! GObama! haha;D Ganske artig, sitter og ser på tv med vertsfamilien og følger med alle som har noe å si i saken... Noe som også er veldig interessant er homofiles rett til å gifte seg... De har hatt lov til å gifte seg i staten California, men nå har de en "proposition 8", så hvis du stemmer JA, så blir de fratatt retten til å gifte seg... Men siden kirken her ikke er under staten, så har det ingenting med saken å gjøre... Kirker har rett til å velge selv, men retten til å gifte seg er det det stemmes over... Akkurat nå ser det ut som det kommer til å bli forbudt igjen... Det er veldig interessant, for man skulle tro de ville holde det lovlig slik det er nå, for California er en ganske liberal stat... Anyways, I will keep you updated!

7 kommentarer:

Anonym sa...

AU! Stakkar pia mi og et sviende kne. Håper du har sårsalve. Men, du får bare stå på og kjempe om din plass på laget. Høres ut som du er veldig innstilt på å få en plass der. Ingenting kommer visst rekende på ei fjøl der:0)..
Så vant Obama presidentvalget. Vi får håpe det betyr at det skrives en positiv historie. Han har i alle fall ordene i sin munn og holdt en overbevisende tale her på morran... Nå er det snart tid for høstfest på skolen. Pappa er allerede på skolen og rører i grytene. 10.klasse skal spille Ole Bull...Hva innebærer korfestival? Du får gjøre mattegreia ordentlig før du rusher videre. Ha en god, og ikke fullt så stressende onsdag. Puss-puss

Anonym sa...

God morgen, eller god natt? hihi.
Huff, pass på knærne dine, de skal bære deg i mange år ennå! Men veldig lykke til med å være med på lista, og du blir sikkert med videre. Nå har de nok oppdaget for ei positiv og flink jente du er!
Vi skal ha høstfest i dag, så da skjønner du for et stress vi har nede på skolen. Vi var nede og pynta i gymsalen i går ettermiddag, og det ble så fint! Mora di er flink! Hun var pyntesjefen!
Klem fra Irene

Melinda sa...

Mamma!! Viktig!! Sjekk mailen din så fort som mulig!

Anonym sa...

ååh va kul med fotbollen, lycka till så mycket med det! go melinda go melinda ;]

Anonym sa...

I knew it!:D:D Grattis! Håper du kommer helt sikkert med. Fotball er best!! :D haha!! Obama vant ja.. håpa på det, og får håpe han gjør en bra jobb! Siste gang jeg skriver til deg før London! Hurraaa... Stor klem!!

Anonym sa...

wiiii, krysser fingra for at du kommmer inn! :D

Nå er det bare to dager til oppkjøring. Wish me luck. hvordan går det med din lapp? XD

Anonym sa...

oooj stopper,grattis:):)...hoppas du får den;) puss