søndag, november 02, 2008

PUC

Jepp... Na er det bestemt... jeg har blitt en nerd! haha... Sitter i biblioteket her pa Pacific Union College og skriver hjem til dere... Er et college litt lenger nord, litt lenger in the middle of nowhere... Er som et slags Tyrifjord, bare 15 ganger storre med eldre, mer modne mennesker og vanskeligere (unversitetsklasser)... Jeg motte Joel her helt tilfeldig, det var jo litt artig! Ellers kjenner jeg selvsagt ingen, men jeg prover hardt! Snakka med folk inne paa doen til og med, men det er litt vanskelig naar man har to innadvendte fjerter hengende etter seg... Ok, de er ikke fjerter... Men Liz er saa negativ og har en negativ eller sarkastisk kommentar om absolutely everything... og hennes musestille indiske venninne med langt skjort nedover anklene sier ikke saa mye mer til aa hjelpe paa stemninga... Men de hadde fantastisk lovsangsmote med skikkelig troekk - det var fett!! Ogsaa er det saa masse heitinger her, heeelt sykt mange paa ett lite sted... og de er faktisk hoye!! Er ikke saa lett aa bli kjent med folk som sitter i grupper rundt pa forskjellige bord naar du er helt alene, da... Liz og hu andre jenta gikk og fant et rom aa vaere paa eller noe saant, og jeg tusler rundt alene og lar hjernen min puste fra for mye skriking (forsok paa snakking, tror jeg...)

Biblioteket er en deilig avkobling... og ja... huff, jeg tok SAT -testen i dag... SAAAAAAA vanskelig!!! Jeg fikk sikkert ikke halvparten riktig, var heeelt grusomt vanskelig!! Ja, jeg kommer hvertfall ikke inn paa noen colleges paa grunn av de test-resultatene, det skal vaere sikkert og visst! I morgen skal vi vaere med paa noen forelesninger og litt saann.. egentlig skulle vi ha bestemt hvilke klasser vi skal ha allerede, men vi kom forsent hit, saa vi skulle faa fikset det paa frokosten.. hvis jeg husker de etterpa, skal jeg fortelle dere hva jeg endte opp med aa gjoere... I am thinking about: Introduction to African History eller noe saant? haha...

jeg er trott... sadly...

bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å-ja, her var det jo blogg jo! Tenkte det ikke ble noe siden du var på tur til PUC, men så fant du en data og vips!! Bra at du prøver å hilse på folk. Spør om det er noen som vil lære litt norsk der, for da kan du bistå. Eller spør om de har hørt om Norge! Kanskje får du til svar at det er hovedstaden i Sverige:0)Hvilke forelesninger valgte du da?
Ha det fint lille fjert...

Anonym sa...

Joel.. Koselig det da:) at han dukka opp, og "fjertene" kan vel ikke være SÅ ille, men skjønner hva du mener! hoho.. Testen var vanskelig ja, spent på å høre resultatet. Og så du, hørt noe fra han kisen på treningssenteret eller? Det er jeg veldig spent på!:D:D Drar til london snart snart.. kan ikke vente:D

Melinda sa...

Joda, har faktisk fått et inntrykk av at adventist ungdommen er LITT smartere enn til at de ikke vet hva Norge er... Har til og med funnet et par norsktalende... i alle fall nesten ;D

Ja, det var artig at jeg fant Joel! :D Jo fjertene er så ille.. men jeg fant måter å slippe unna... Men IKKE på veien hjem.. huffameien... Nei, kisen fra Loma Linda var nok ikke så veldig interessert... jaja! Kos deg i London!!