tirsdag, november 18, 2008

Første fotballkamp!

Og jeg gjorde en virkelig hederlig innsats!!! (På benken...) hahahaha!! Det plager meg ikke i det hele tatt, da... Er gla for at jeg får sjansen til å bli bedre før jeg blir satt utpå der og driter meg ut for jeg er så usikker og redd:) Vi vant 2-0, det siste målet var et nyyyydelig skudd fra ca. 25 meter fra mål satt i en fin bue i krysset! Det hadde ikke jeg fått til, skal jeg love deg:D

En annen gledesnyhet, i dag fikk jeg en lapp om at jeg valgt til "Student of the Month" av en av lærerne mine! Så i morgen, i begynnelsen av fjerde time - skal jeg møte og bli tatt bilde av og sånn:) Er veldig spent til å se hvilken av lærerne mine det er som har nominert meg!! Er ikke noen big deal, altså, men jeg synes det var koselig! Det er et par stykker til hver måned som blir valgt og en lapp med bilde, navn og litt trivielle spørsmål blir hengt opp i en ramme i gangen! Og den henger der hele måneden:)

Etter kampen dro vi på target og jeg kjøpte 7 kort! Noen julekort, noen bursdagskort osv... Tenkte det var på tide å komme i gang!! Ang. Thanksgiving... Jeg har to valg, som jeg har forklart... Og mamma og Henriette, dere setter ord på mitt dilemma... Skal jeg gjøre det fornuftige som jeg alltid gjør (dra til Oregon med familien), eller tenke på hvor jeg kommer til å ha det mest gøy og få en størst Thanksgiving opplevelse (hos Vanessa...) Jeg tenker bare på den bilturen... Jeg kommer til å bli helt sykt sprø etterpå!! I don't know... Og hvis jeg skal bli her, så må jeg jo la dem få vite det snart! Da kan de jo kjøre opp en dag tidligere enn hvis de skal vente på at min skole blir ferdig... Aiaiaiai... Jeg vet ikke, altså... Jeg er så syyykt dårlig på sånne her avgjørelser! Avgjørelser generelt - jeg tror jeg kommer til å bli en dårlig lege.... :P Kanskje jeg må bli noe annet, sykepleier for eksempel... da kan jeg bare ta ordrer... :) Høres supert ut, spør du meg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha:0)Skal du bli lege er det viktig å være fornuftig skal jeg fortelle deg! Du kan ikke bare ta de "case-ene"som er mest spennende bestandig. Det gjelder å gjøre det beste ut av enhver situasjon. Vanessa kan du jo være hos ved en hvilken som helst annen anledning selv om det ikke blir kalkun på Thanksgiving. Er sikker på at det blir vel så godt det du får i Oregon. På bilturen kan du ta musikk eller ei lydbok på ørene. Det fins vel bibliotek å låne sånt fra? Så gøy med nominasjonen! Det betyr at de har sett den flotte jenta mi for den hun er. Love U

Melinda sa...

Nå synes jeg du snakker i mot deg selv:P Det handler om å gjøre det beste ut av enhver situasjon... Hvis jeg bare venter å ser på - så kommer jeg til å dra til Oregon, hvis jeg prøver hardt å gjøre det beste ut av situasjonen blir jeg her... Jeg kommer jo ikke bare til å være med Vanessa hvis jeg blir her... Jeg kommer jo til å være med hele hennes familie! Og å være der i flere dager er annerledes enn å stikke innom på ettermiddagen;) Lydbok og musikk funker for et par timer, men denne bilturen er rundt 14-16 timer... tenk på det... i en ganske trang bil... med tre HØYLYDTE damer... love you too

Anonym sa...

Hæææ, 14-15 timer hver vei? Det var fryktelig lenge da med 3 i baksetet. Trodde det tok 2 timer! Du må i alle fall prate med familien om dette snarest, slik at de kan legge planer uavhengig av å ta hensyn til det du skulle. Vil de gjerne at du skal bli med eller?

Anonym sa...

Sånn kan det gå, men du kommer deg nok ut på banen snart:) kanskje det var en dødsviktig kamp eller noe? Så utrolig koselig å bli kåra som det, syns jeg. Kjempemoro:)

Tjaa.. du må kanskje mest hpøre på moren din og ikke meg(A) huff.. er ikke mening å sette deg i dilemma.. men jeg ville nok gjort det. Men det er meg!:P Ellers har vi spilt vgsvolleyballturnering i dag... Vi skulle hatt deg. Vi tapte alt, men det var blanda 1 og 2 lag da, og vi har jo aldri spilt sammen før!:P men men.. love u. og lykke til med valget:Dhaha

Anonym sa...

Melissa har fått hjernerystelse, Melinda. Så hun kan ikke være på data, se film eller noe på 2 uker. HUn skal helst ligge i sengene hele dagen lang. Stakkars jenta:( Hun fikk en innbandykølle HARDT slått inn i øyet, så hun nesten mistet øyet. Men etter en stund kom øyet tilbake fra hjernen. Så hun har altså opplevd å være blind for noen minutter.. Ganske dramatisk, men hun ler igjen da. Heldigvis eller ikke? HUn klarer ikke å holde seg til sengs, og må gå rundt og surre. Den surrebukken! Er det mulig??? Meen det er derfor hun ikke er på bloggen din.. ellers skal jeg si at hun syns du skal dra til Oregon.. og kose deg i bilen med familien og nyte gleden de vil gi deg og selvfølelsen, og at du må slutte å være så selvsentrert. NEida.. lille venn. Melissa er i sitt tullehjørne i dag.. og hun mener du burde si til familien på en pen måte at du vil være hos Vanessa pga kalkunen. THE END. WE love you!

Anonym sa...

PS. Melissa ville gjerne rette alle skrivefeilene til Henriette.. men hun får ikke lov til å se på skjermen. For hun er invalid. Hilsen melissa

Melinda sa...

Det var den første kampen vår, så det er veldig viktig for selvfølelsen utover i sesongen... Hvis vi blir sikre på oss selv, så kommer det nok til å gå bedre! Er bra at du uttrykker meningen din... Og dere to setter ord på problemet mitt... Dere kaller på de to forskjellige sidene i meg.. Den fornuftige og den morsomme:P Ganske typisk i grunn, når det er snakk om en mamma og en bestevenn:P


Volleyballturnering høres supert ut - skulle gjerne vært der:)Who cares om dere tapte? Det var sikkert dritgøy og dere lærte nok masse!

Melissa, min kjære!! (Henriette, les dette til henne, vil ikke at hun skal lese det selv...) Jeg skulle til å sende deg en mail i går, men nå er jeg glad jeg ikke gjorde det - for vil ikke at du skal bli fristet til å lese:P Så forferdelig at dette skulle skje igjen!! Men kanskje du fikk ristet delene i hodet på plass igjen, sånn at du mister hodepinen fra nå av? Sprøere ting HAR skjedd:P Er du på tyrifjord fortsatt?

aiaiai.. hvordan i huleste skal melissa klare seg uten pc-en sin? Det er som å si til en kirurg at han skal holde seg unna skalpellen:P

Men seriøst, Melissa... Hold deg i ro!!! Du vet hva som skjedde sist du fikk hjernerystelse og ikke slappet av... det skal IKKE skje igjen!!!

Anonym sa...

VANESSAVANESSAVANESSAVANESSA! :D hilsen en lite smart ebz.. 8)