mandag, november 24, 2008

manda' hele året...

Takk og lov så er det ikke mandag hele året.. huff a meg.. Skikkelig kick-start når jeg ser på vekkerklokka og den viser 7.15.. Å jada, 5 minutter til jeg skal sitte i bilen... Så litt for mye stress enn hva jeg har godt av... Heldigvis klarte jeg å få med meg alt jeg trengte til både skole og trening.. men jeg så jo ikke ut!! haha...

Først vil jeg ta et sekund å ønske Majken gratulerer masse-masse med dagen!!! 19 år og greier:D:D Håper den var super, og at du får en dritbra år!!!

Og tusen takk til Tante Heidi for koselig bursdagsmelding!! (Jeg har ikke fått noen andre, hvis dere har prøvd, så har dere nok ikke gjort det riktig:P haha)

I går hadde jeg en skikkelig søndag... Rydda litt, gjorde masse lekser og snakka med folksa hjemme i moderlandet... literally! Klokka 5 dro jeg til Ariela og møtte henne, Amanda og Tina for å jobbe med mattelekser før prøven i dag... Da jeg kom dit hadde ikke Amanda og Tina kommet, så vi så slutten av High School Musical 2 før vi satte i gang med matten... Det er ganske vanskelig nå, men faren hennes hadde fysikk som hovedfag på universitetet, så det hjalp veldig!! Det var veldig morsomt, for de bor i et megalite hus med tyyyynne vegger.. Så når vi satt inne på rommet til Ari og hørte sexlyder fra TVen mora satt å så på i stua, banka Ari hardt i veggen: "Mooom!!!" Og mora bare: "It's just made-up sex.. They're just acting!!" Hahahaha, det var artig:P

Rundt halv åtte kom Lampsons + Mariana og hentet meg før vi dro på Fresh Choice, som er en slags salatbuffét... Første gang vi har dratt og spist ute sammen, det var ganske god mat, men ikke like godt som på Sweet Tomatoes (som er ca. det samme bare litt bedre kvalitet)... Men det var koselig, hvertfall... Så, når vi kom hjem var det åpne-pakker tid... Jeg fikk fake Ugg boots fra Kathy & Dale, skjerf og øredobber fra Liz og gavekort på Jamba Juice fra Stephanie!! (Det lønner seg virkelig å skrive ønskeliste!! Alt var hentet derfra!) Og derfor ble jeg veldig fornøyd med alt sammen også:)

I mattetimen i dag så skulle vi levere inn notatboka med leksene fra den siste uka... TA (Teacher's Assistanten) skulle rette de.. TAs er elever som har en ledig time, og får litt ekstra credits på vitnemålet for å hjelpe til i en time... Han som er i Calculus-timen er veldig søt, og jeg har han i Economics, veldig koselig fyr... Hvertfall, når jeg fikk tilbake notatboka mi så sto det med en ryddig håndskrift: "I love your last name!! :-)" Han gir forresten veldig gode klemmer også.. haha!! Det var dagens juicy historie, sorry at den ikke er bedreXD haha!!

I morgen tidlig kommer hostfamilyen til å kjøre meg til skolen, også kjører de opp til Oregon/Washington til besteforeldra... Jeg skal bo hos Vanessa denne uka og feire thanksgiving og spille fotballkamp på bursdagen og fredag... Så, etter kampen på fredag setter jeg meg på et fly og drar opp til Washington (mellomlander en time i SEATTLE!!!!! Der Grey's Anatomy er fra!!!!!!!!) og så drar til blåbærgården til besteforeldra jeg også:) Så, det blir nok en koselig uke nå!! Walla Walla College er en adventistskole i nærheten som jeg gleder meg til å se! Der er der Liz har lyst å gå... I morgen skal jeg IKKE forsove meg.. Skal stå opp tidlig og gjøre meg lækker:P haha!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Masse gratulasjoner med dagen din, vennen! Ønsker deg alt godt både i dag og i alle dager som ligger foran deg. Sendte ingen bursdagspakkepakke, men du oppdager vel snart hva jeg gjorde i stedet for.
:-)
Bursdagsklemmer til ei flott jente, fra Irene

Anonym sa...

GRATULERER,GRATULERER, GRATULERER!!!
17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17 17
Vi skal feire deg i tankene hele dagen:-) Bursdagen din har starta her, skjønner du. Dere er litt treige borti der, men håper du i skrivende stund ligger og sover slik at du klarer å stå opp uten å måtte fly ut halvnaken med klærne etter deg;0)
Håper du får en kjempetrivelig dag på dagen din også selv om du har feira litt på forskudd. Gleder meg til å høre hvordan dagen ble.
KLÆM OG KOS TIL EPLEMOS!!!

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS måste jag ju skriva här med ;D hoppas ni vinner matchen i dag då! hipphipp hurray :] gla i deg!

cool cool banner btw ;] <3

Anonym sa...

Hvordan har dagen vært, so far so good?:) Jeg er hjemme nå.. Skal på fotballtrening i kveld. Gleder meg. Vil så gjerne klemme deeeg langt om lenge!!

Anonym sa...

Jeg sender en enorm bursdagsklem!! Jeg har også feiret deg masse i tankene i dag! kikket bort på mobilen der det står 25 november. jiha! nå er du søøøøtten år!! du er så stor:):)

ICH LIEBE DICH!

Anonym sa...

anonym var altså marlen

Gert sa...

Gratulerer så masse med dagen!
Vi feiret deg på Burger King Jeg,Mathias og Mamma. Vi sendte et mobilbilde men jeg er ikke siker på om den kom frem. Snakket med Greta i går. Hun hilste så masse. Du kan bare sende kortet til hjemmeadressen, Gunnar er der og henter posten. Jeg likte ditt nye "bildekollage" - knærne så vonde ut.
Håper du har en fin Bursdag og feirer med måte.

Melinda sa...

Irene - høres spennende ut ;) Tusen takk!!!
mamma - tusen tusen takk for alle blomstene!! Når jeg kom hjem fra skolen fant jeg enda en svær bukett!! Tok dem med til Vanessa så jeg har dem å se på hele tida!!
Patzi - Takk takk takk!!! Jaaay, we won:) gla i deg også;)
marlen - såå koselig at du ringte, altså!! Betyr så mye å ha deg!
GertXD - fikk ikke noe bilde dessverre;) Men godt å høre at dere feirer!! jeg vil også foreslå å feire thanksgiving, det er en flott høytid:D Vi har fri resten av uka - woohoO!