mandag, november 10, 2008

I HAVE GOOD NEWS!!!





Okay... Et lite hint...




Jupp!! Det er trøya til spiller nr. 20 på Wilcox VARSITY fotball-lag!!! Og JUPP! Den tilhører MEG:D:D:D Woohooo!!!

I går var jeg på en totalt mislykket shoppingtur... Jeg er sååå lei av alle de stygge, billige butikkene... Ja - man kan finne fine ting der, men det tar sååå lang tid å se gjennom alt det stygge! Jeg skulle egentlig shoppe med Vanessa i morra (for vi har fri pga Veteran's Day), men så kan jeg ikke fordi jeg har fotballtrening... Så vi avtalte søndag i stedet.. Håper virkelig det ordner seg... I kveld er det en dans på teen centeret igjen (a la Homecoming, tenker jeg...) for å samle inn penger til en god sak... En av klubbene på skolen som arrangerer... Jeg hadde litt lyst å gå, men det blir for mye ork med å finne folk til å kjøre osv... Kathy og Dale ligger hvertfall helt sikkert å sover kl. 23 når den er ferdig... Så jeg vil ikke ta sjansen på å måtte vekke dem, i tilfelle jeg ikke finner noen til å kjøre... Sendte ut et par meldinger og spurte et par stykker om de skulle dra, men fikk ikke noe svar... Så jeg bare dropper det...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra!! Takk for bildene også.(når skal rommet ryddes? ;-))Flott å høre at du fikk komme med på laget. Håper du vil trives med å spille fotball framover.. Her har snøen regna bort igjen, så det blir ikke ski på beina enda. Jeg skal trimme magemusklene i kveld, for da er det syklubb! Wendy skal fortelle noe hylende morsomt!!Jeg gleder meg til å høre det igjen. Skal spørre om å få fortelle det til deg.
Ok, da er vi i gang med en ny dag. Har sendt noen papirer til Dale i går. Skal snakke med Speak i dag.
Ha en deilig dag. Klem, mamma

Anonym sa...

Gratulerer:D:D:D Tøff drakt og.. og du.. bare send en melding om det er noen tips du trenger, hah!;) KOs deg.. fotball er best!! miss u

Anonym sa...

åååh woooow såå coolt! grattis sååå mycket snygging ;] hurray nr 20 är oxå coolt! lycka till lycka till..

Melinda sa...

Nr.20 - ONLY for Mattias Anderson <3 <3 <3 <3

Anonym sa...

åh vad glad jag blir. nice nice nice!! u look great:)

Anonym sa...

NICE OUTFIT! Og du er så flink som har kommet med på laget! :D