torsdag, november 06, 2008

Hey folks!

Waddup, dog? Jeg slapp å ta CAHSEE-mattedelen den dagen, og dro i stedet på korfestival... Skal ta matteprøven (som skal være superenkel) i februar/mars eller noe sånt istedet... Hvertfall, så gikk korgreia veldig bra! Elitegruppa som jeg er med i var absolutt best, og jeg fikk masse skryt etterpå.. Masse folk fra de andre korene som kom og snakka med meg etterpå... (jeg hadde en liten solo, men den lå veldig høyt, så det var ganske vanskelig...) Men siden min gruppe er så liten, så hadde de visst hørt meg underveis også... yeye... Godt å være tilbake med litt musikk:)

Ellers har jeg vært opptatt med fotball.. og jeg er så syyyyykt støl!! Når jeg våkner om morgenen føler jeg meg som en gammel dame!!! Trodde jeg skulle gi blod i dag, men siden jeg var fra Norge sendte de meg tilbake igjen... (Jeg hadde muligens kugalskap, skjønner dere:P) Lol!! Jaja, da kunne jeg iallefall spille fotball, så det er jo bra... tror jeg... Jeg gjorde det ikke så bra i dag... Jeg prøver liksom alt jeg kan, men jeg er så sykt nervøs - og har dårlig selvtillit når det kommer til fotball og sånn.. Jeg merker at jeg har fortsatt vannpolo-mentalitet... At pasninger må komme akkurat til personen, mens i fotball kan det gjerne være like foran... eller at hvis du får ballen i forsvar, send den til keepern... det er i alle fall feil i fotball! Er bare så unaturlig for meg nå! Og selv om jeg er i rimelig god form, så er musklene heeelt utrente... Vi har ikke hatt harde treninger, men allikevel er jeg ufattelig støl i HELE kroppen! Hvertfall, så skulle vi få vite om vi kommer med på laget i morra... Jeg tror ikke jeg gjør det, for jeg klarer bare ikke å prestere av en eller annen grunn... det er bare for uvant! Men det hadde jo vært gøy, da:)

Ellers har jeg fått karakterene tilbake fra dette kvartalet av skolen... Jeg har A og A+ i alle fag unntatt Calculus (matte) der har jeg B... Men det folk flest lurer på er GPA... Gjennomsnittet... Og A er 4 poeng, B er 3, C er 2 og D er 1 F er 0 haha... Men siden jeg tar Chemistry Honors, så er den verdt 5 poeng... Derfor er gjennomsnittet mitt 4,0!! Noe som er ganske så bra:)

Jeg har også møtt den andre utvekslingsstudenten på skolen vår nå!! Han er tysk, 17 år, spiller fotball på varsity... Men han er juniorXD og han skal ikke graduere... Så jeg er nok veldig heldig, har jeg funnet ut av! Han må også ta året igjen når han kommer tilbake til Tyskland... Stakkars fyr:P Han er ikke så god i Engelsk, da... Er nok derfor ingen vet at jeg er utvekslingsstudent... de klarer ikke å høre akksenten min.. noe som er både bra og dårlig! Når det kommer til valget... Jeg er ganske fornøyd med at det ble Obama... Det fineste med han, er at han vil gjerne trekke soldatene ut fra Irak, noe som jeg er enig i... I California ble forslaget om å forby homofilt ekteskap støttet, så nå kan de ikke gifte seg lenger... Det var veldig overraskende for meg, selv om det var veldig nært...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hva betyr Lol??
Blir det ikke fotball så blir det nok noe annet å bryne seg på. "You just wait and see"! Fint å høre at du synger litt også innimellom. Det er jo helt utrolig at du har så flotte resultater på skolen når du er så opptatt med masse andre greier!
Hva står på programmet i helgen da?