torsdag, november 27, 2008

Thanksgiving!!

Happy thanksgiving!! Dagen i dag har bare vært herlig og avslappende!! Jeg elsker dette huset og familien:) Jeg våknet i 12-tida, og siden den har alt bare vært digg... Spiste herlig thanksgiving dinner med kalkun, potetmos, gelé, stuffing, salat, fruktsalat, cider, saus, blåbærpai osv.... Besteforeldrene til Vanessa og onkelen hennes kom rundt kl. 3.. Vi var på vei opp i tv-stua, men når det kom besøk var det bare glemt.. Nå skulle hele familien være samlet! :) Vi satt i stua/kjøkkenet (de har sånn åpen løsning med en disk mellom kjøkkenet og stua) og vi snakket, så filmer og lo... Det var sååå koselig! Og maten var nydelig god:)Smakte mye bedre enn det ser ut ;D

Jeg hadde møtt hennes extended family på Halloween, så det var koselig å se kjente ansikter, og bestemora fortsatte å spørre meg masse om Norge osv... For hun er halvt svensk, så hun var veldig interessert:P Hun ser ganske nordisk ut også, mens de andre ser mer italienske ut, på en måte...

Vi så to filmer, Trip to Bali (en gammel film fra 40-50 tallet, kjempemorsom!) og den siste Indiana Jones-filmen. I morgen tidlig skal jeg opp å spille fotballkamp mot en skole som heter Capuchino! Også drar jeg til Washington etterpå!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes dødskoselig ut!!:) Kanskje hvis du gjør et kjempebra inntrykk, så spør de deg om du vil flytte til dem?? haha.. det hadde vært dødsbra! kos deg videre, snuppi.. smask

Anonym sa...

Så har du fått oppleve Thanksgiving på ekte amerikansk vis! Hørtes veldig koselig ut. Spennende å høre hvordan resten av helga blir. Kunne bestemora svensk? Nå er onkel Magnus kommet fra Sverige. Koselig, for det er lenge siden han har vært her. Dama heter Sara, men hun er ikke med. Hun er intensivsykepleier og har jobbehelg. Skal hilse masse fra alle her. klæm

Anonym sa...

Kom ikke pakken fram før du reiste?

Melinda sa...

H - jeg har allerede gjort et bra inntrykk på dem, og de sier jeg er velkommen når som helst! :) De har forståelse for min sprø familie, men har nok ikke tid og kapasitet til å ha meg.. Ikke et ekstra soverom, og de har nok ikke mulighet til å kjøre meg overalt sånn som mine vertsforeldre har! De har et mye større hus, men alle rommene har sitt eget bruk.. tv-stue, kontor, STORE soverom osv...

M - ja, thanksgiving var fantastisk!! Koselig å høre - hils til Onkel M, med mindre han har dratt allerede, da :P Koselig å snakke med deg i dag!! klem