fredag, november 14, 2008

Trøtt...

"Jeg ga dere et lite stykke Norge, dere ga meg minner for livet!" Jeg fant det på i US History-timen, den siste timen før jeg måtte dra på fotball-trening... I de 10 siste minuttene... I am SUCH a procrastinator!! lol.. (Lots of laughs eller Laugh out loud - det var til deg, mamma;) ) Jeg leverte inn barnebilde av meg... Som forresten ser slik ut:
Og hvem jeg stemte på for forskjellige titler... So it worked out!! Hva syns dere om sitatet... var det veldig kjedelig?

Hvertfall, så var kvelden min ganske så interresant! Trening var over kl. 6 pm, Dale var der nesten helt på tiden - også var vi hjemme ca. 6.20... På veien hjem ser jeg tekstmeldinger og at Vanessa har ringt... Hun lurer på om jeg vil se 'the schoolplay' med henne.. Jeg hadde allerede sett det, men tenkte at jeg ikke ville sitte hjemme med vertsfamilien - dvs. alene på rommet mitt hele kvelden, så bedre å dra og se et skuespill to ganger, og kanskje finne på noe etterpå..? I was sooo right... Så jeg ringer henne ca. 6.25, og hun sier hun fikser billetter, også kommer hun og henter meg ganske snart... Jeg hopper i dusjen, skyller av meg, kler på meg jeans, litt fine klær og litt accessories, kaster på meg litt sminke - grabber med meg en banan og litt sånn før jeg hører henne utenfor rundt 6.35.. And we're on our way! Alle syns skuespillet var helt hysterisk morsomt... Det syns ikke jeg... Kanskje fordi vi har forskjellig humor i Norge? I think so... Men pausene var morsomme, å stå å prate med alle folka utenfor teateret!

Etterpå, etter alle klemmene og hilse på alle folka så skulle jeg og Vanessa dra hjem... Men så begynner folk å snakke om In'n Out Burger... California-thing, folk i resten av USA har ikke engang hørt om det sier de... Vanessa var sliten, så hun dro hjem... Jeg dro med en del "Chargerette"-jenter.. det er sånn drill/dans greie.. Vi har cheerleaders, danceteam and chargerettes... Det er ganske tøft!! De lagde drumroll når jeg tok min første bit av burgeren og sånn.. ganske morsomt:D Her møttes masse folk, rektoren og vaktmesteren XD alle cheerleaderne, noen american football-spillere, mange fra mitt fotball-lag, folk jeg har i klassene mine osv... Masse wilcox folk, rett og slett:) Så var det litt drama... En av våre cheerleadere og en cheerleader fra en annen skole viste finger og bannet til hverandre, og før jeg visste ordet av det var de ute på parkeringsplassen, og en mengde ungdommer fulgte etter.. (meg inkludert, men bare fordi jeg ikke ville bli sittende igjen alene... synes det var tåpelig, men...) De kjørte sin vei i hver sine biler og vi hørte ikke mer fra dem:P But it was the talk of the day! Connie kjørte meg hjem (hun har bursdag samme dag som meg - woohoo!!) haha... anyways - happy sabbath!! Ha en strålende helg!!

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, det bildet hadde jeg jo glemt. Kjempebra, mamma si jåla ratata!:0)
Sitatet var også veldig koselig.-and yes, you are a procastinator, indeed! Lurer på hvor du har det fra?;0)eller,lol!
Jeg skal ha nuskin party i dag. Hva skal du?

Anonym sa...

Du er nydelig på det bildet da:D:) Og jeg likte sitatet veldig godt jeg.. drama på høyt plan der ja! Haha.. Jeg har vært på hyttetur i helga, med familien + ole og Oskar. Skikkelig koselig. Men skulle ønske jeg var her på tvs også, 10ende klasse helg. Var visst kjempebra arrangement på lørdagen. Søstra til Ole, SIri kom også. Hu sov hos meg fra onsdag - fredag og lånte rommet mens jeg var borte. Skikkelig søt og kul jente! Jaja.. over og ut. I love u

Melinda sa...

Mamma - ratata! XD I dag skal jeg ingen verdens ting... Lurer på å ta meg en joggetur i mine nye løpesko:)

Henri - hyttetur hørtes koselig ut! Får spørre Mathias åssen helga var på tvs, da, tenker jeg:P Tenker søstra til Ole på å starte, eller? så koselig! Må jo være bra jente hvis hu er i familie med Ole, veitu;)