torsdag, november 13, 2008

Senior quote

Okey - en kjapp blogg i kveld men jeg MÅÅÅÅ ha kommentarer øyeblikkelig!!!!!!!!!! Megaviktig!!! Okey, så i morgen er visst fristen til å levere ting til Årboka!! Ikke et sånt hefte som vi får gratis på Tyrifjord, men en tjukk bok som koster $80, og det skal være et bilde av meg inni der... Under bildet skal vi ha et babybilde, det har jeg... Så skal det være en signatur... Det har jeg... Så skal det være et superlativ-skjema: "Best hair, most changed, most perfectionist etc, etc..." Det har jeg fylt ut, (hvertfall nesten)... Men så, under det igjen skal det være et sitat!!! Her kommer dere inn i bildet!! Hver så snill å ta dere litt tid til dette akkurat nå...

Jeg ville gjerne ha det på norsk, og det er greit så lenge jeg forteller dem hva det betyr og at det ikke er upassende.... Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive?!? Whaaat?? Hvis ingen svarer, kommer jeg bare til å ta et sitat jeg har på facebook som er følgende:

When you let your own light shine, you unconsciously give others permission to do the same.

Nelson Mandela

Det er et veldig fint sitat, men det sier lite om meg, og er veldig tradisjonelt... Hadde vært artig med noe litt originalt!! So PLEASEEEEE!!! Gi meg noen forslag NÅÅÅÅ! :) Jeg setter pris på alle bidra, selv om ditt sitat kanskje suger - så kanskje det gir noen en ide osv... takk, setter pris på dette!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det er deilig å være norsk i Sunnyvale!

Et lite stykke Norge!

"Somebody once said
we never know
what is enough
until we know what´s
more than enough."
(Billie Holiday)


" Each person must
live their life as
a model for others."
(Rosa Parks)

"The time is always right
to do what is right."(Martin Luther)

"We may have all
come on different
ships, but we´re in
the same boat now."
(Martin Luther king, JR)

"It always seems
impossible until
it´s done."
(Nelson Mandela)

" The facts are always
less than what really
happened."(Nadine Gordimer)

Anonym sa...

Litt til eller?

" A woman
must have money
and a room of
her own." (Virginia Woolf)

"No man is
ever rich enough
to buy back
his past."(Oscar Wilde)

"To be, or not
to be: that is
the question."
(Hamlet(Act III, sc.1)

Anonym sa...

I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you apprieciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together. - Marilyn Monroe

Litt lang, kanskje, men jeg syns det er veldig fint:)

Anonym sa...

"All the world´s
a stage." ( William Shakespeare)

"Marching for peace won´t bring peace, praying for peace won´t bring peace.
Working for peace will bring peace."
(Betty Williams)

I always prefer to
believe
the best of
everybody, it saves
so much trouble."(Rudyard Kipling

Anonym sa...

" I believe the key
to happiness is:
someone to love,
something to do,
and something to
look forward to."
(Elvis Presley)

" I like the dreams
of the future
better than the
history of the past."
(Thomas Jefferson)

Anonym sa...

Jeg kommer ikke på noe. Ser ut som de fleste har skrevet engelske sitater.. ville du ikke ha norsk helst? tenke tenke.. hmmm

Anonym sa...

Well you know what the say - Rome was built in one day.

- Leo i That 70s show. Litt tøysete, men om man vil tenke "dypt" vitner det jo om en enorm optimisme :) Og selv om jeg ikke kjenner deg så godt har jeg inntrykk av at du er ganske optimistisk.

(PS! har lest bloggen din helt fra begynnelsen så det skulle vel bare mangle at jeg gir lyd fra meg...)