torsdag, november 20, 2008

hei

I går hadde vi vår andre kamp... Vi spilte mot et lag som er i en høyere divisjon enn oss, med tre av våre beste spillere ute... Ballen ble våt og glei ut av hendene på keeperen vår om og om igjen... Haha, det gikk ikke særlig bra, nei!! Men jeg ble satt utpå der etterhvert, så fikk jeg litt følelsen av å spille hvertfall! ;) Heldigvis var det bare en treningskamp, den teller ikke for noen verdens ting...!

Jeg fikk tilbake SAT på internett i dag... Resultatet var rett over "average"! Ikke særlig bra, med andre ord... Ikke kjempedårlig heller, men hvis jeg skulle inn på en BRA skole, så er det ikke på grunn av de resultatene at jeg kommer inn der, det er hvertfall sikkert!

Vi har vår tredje kamp på rad i kveld... Mot Los Altos, som er sånn rikmanns-sted.. De er visst dritgode også... Vet ikke om det er en ordentlig kamp som på tirsdag, eller treningskamp som i går... Uansett, det blir spennende - alle er jo så slitne og støle etter ukas kamper!! Men nå er jeg jammen meg sulten, skal se om jeg finner noe å spise!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjipt at dere tapte, men sånn er det i fotball;) Bra det var en treningskamp, for håpe dere vinner nå i kveld. Husk å nullstille deg før hver kamp! Så du starter kampen med positiv holdning, hehe..

Jaja.. Du skal vel ikke begynne på sånn skole uansett, skal du?
Lykke til i kveld. Love u

Anonym sa...

Helt enig med Henriette! Det gjør ingen ting at det ikke ble noe topp resultater på SAT testen. Du skal jo ikke være der uansett! Du er norsk du, skjønner du. Du skal hjem til familie og venner, og så har vi noen få skoler her også..Vi har spist hjemmelaga pizza i kveld. Har du ikke laga middag til familien enda? Hvordan ser helga ut?

Melinda sa...

Jepp - sann er det! Men jeg tar det ikke sa alvorlig... Vi tapte i gar ogsa... 2-0.. men jeg spilte ikke, sa det er ikke min skyld, hvertfall!! Og treneren sa det var en veldig bra kamp, selv om vi tapte... Hvis Stanford har lyst aa betale for at jeg skal ga pa skole hos dem, sa klager ikke jeg!! Men ellers kommer jeg meg nok hjem igjen, skal du se! Ja, jeg er norsk.. men jeg far frysninger bare av aa tenke pa vaeret der... Jeg TRIVES i varmen!!! Nei, har ikke laga saa mye mat - vi spiser aldri sammen pa hverdager! Og pa lordager er de ferdige med middagen nar jeg kommer hjem fra kirka :p Sondag er jeg som regel borte ogsa.. Helga blir bra.. den er alltid bra :)