fredag, november 07, 2008

Endelig hjemme!

http://www.facebook.com/profile.php?id=663255098&v=photos&vp=1#/photo.php?pid=1091853&op=1&o=global&view=global&subj=663255098&id=562459365 Haha - hvis dere har muligheten, gå å se på dette bildet av meg og vannpolofolk på facern.. ordentlig artig - det er fra Halloween...

I dag våknet jeg 7.10 - når starter skolen? 7.30. Det tar 10 minutter å kjøre til skolen. You do the math. Jeg kom faktisk i tide med skolebøker, matpakke og fotballutstyr. Litt sminke fikk jeg også kastet i ryggsekken, og fikk fiksa meg litt mellom 1 og 2 time... Jeg har ikke sovet for lite, men med all fotballen har jeg blitt helt utslitt, og klarer ikke å våkne om morgenene... Etter skolen dro jeg rett til fotballbanene (kunstgressbanen et stykke unna).. Vi hadde trening fra 3-6. Trening i dag gikk mye bedre... Den var mer organsiert, vi lærte forskjellige angrep vi kan bruke osv, også hadde vi litt treningskamp mot hverandre på slutten. Der fikk jeg vist litt mer av hva jeg har å by på, selv om det er lenge siden jeg har spilt fotball, så det er veldig uvant... Noen av jentene slapp meg av på skolen på vei fra trening, også skulle jeg se et teatershow på teateret ved siden av Wilcox. Hamzah skulle spille, og han har mast så mye om at jeg må komme og se, så jeg gikk og det var ganske morsomt! :) Etterpå, når alle skuespillerne kom ut og vi fikk si gratulerer og sånn, kom han og ga meg klem... Så sa jeg: "Wow, you were really good! When you walked on there I was like... yeey..." også lagde han sin egen slutt på min setning: "yeey, I know that guy, he's gonna be the father of my kids!"
Hm.. Ja, det var jo AKKURAT det jeg skulle til å si... eller ikke..

Vi hadde ikke så mange spillere på laget, så han ville ikke kutte noen ut enda... Jeg får fortsatt spille, men jeg ser ikke navnet mitt på lista lenger... Er nok ikke et godt tegn:P haha!! Er synd, for jeg hadde det veldig gøy i dag... Spesielt når et lag på en bane ved siden av hadde en svært muskuløs kar som tok av seg skjorta... Han var tilfeldigvis veldig mørk... Jentene ble helt gærne, og jeg snakket med en av jentene (who is African American) og vi var veldig enige i at vi likte sjokolade!XD hahahaha... natta - nå skal jeg sove!! God sabbat everyone!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg tror du trenger flere aktive vekkeklokker på hvert hjørne av rommet ditt!
Jeg har sansen for humoren til Hamzah:0)Skikkelig morsom gutt!
Du har ikke starta ny dag i skrivende stund, men her har vi allerede gjort unna gudstjeneste, menighetsmiddag og gåtur i Åsen. Snart skal pappa og jeg i 50 års dag til Runar. Feiringa finner sted på Folkets hus i Krokstadelva. Der har jo du vært med og dansa Irsk..Jeg har blitt spurt om å synge, så i dag blir det en Irskinspirert perle fra Vamp. Håper du får en flott dag!
klemz fra mammma